09 March 2008

Sen Hiç "Kadın Şarkıları" Söyledin mi?


Her günün benim, bizim olduğunu bilsem de, 8 Mart'ta garip bir şekilde kutlanmak, çiçeklenmek istiyor, bu güzel günün bahanesiyle "benim cemrem düştü, ohhh bahar geldi" hissini doya doya yaşıyorum. İşte böyle bir haftasonuydu: Nevizade'ye baharı ofistekilerle Cuma akşamı getirdik, 2-3 kadeh Yeşil Efe ile keyiflendik. Cumartesi ise, tüm kadınların, tüm mutlu olmayı hak edenlerin günüydü ama en çok da canım Müge'min günüydü. Avni, Dünya Kadınlar Günü'nde " hayatının kadını"na kavuştu.

Peki bu kadarla kalır mıyım? Hayır. Kadınlar Günü'nü doya doya kutlayacağım ya. Bendeniz "apolitik insan" meydanlara değil, kendimi attım Ghetto'nun sahnesine. Sahnede " Kadın Şarkıları" ile Levent Yüksel; Tuana'dan Ayrılmam'a, Beni Unutma'dan Haram Geceler'e, Beni Benimle Bırak'a onlarcası... Hep bir ağızdan " kadın şarkıları" söyledik. Hem koromouz, hem de Levent Yüksel sesiyle, yorumuyla inanılmazdı. Bir de konser boyunca benim için görsel şov ve sonundaki "Unutamam" kaymağı ile Mustafa Ceceli!!! En kısa zamanda bir kopyasını bizim eve postalayın lütfen.

Ebruş ile aşk dolu şarkılarla yoğrulmuş konserden çıkarken, erkeklerden ve Bostancı'daki çöp şiş dürümden hıncımızı almayı ihmal etmedik. Levent Yüksel'in dediği gibi, bir gün değil her gün bizim günümüz! Her günümüzü kutlanacak hale getirmek ise bizim elimizde... Kadınlar Günü'müz Kutlu Olsun!

No comments:

Post a Comment