08 January 2006

Şöyle şömineli bir dağ evine gitsek...


Şu sıralar herkesin dilinde bir "dağ evi"dir gidiyor: "Şöyle grupça gidelim. Şöminesi olsun, şarabımız olsun, keyif yapalım, kar olsun da mangal yapalım." Mevsimin tabiyatı gereğidir,soğuk kışa sıcak ve romantik dağ evleri yakışır diyorum. Ben de gitmedim. Ama gitmek için güzel bir yer biliyorum.

Değirmen Yeri, Bolu Mudurnu tarafında 5 dağ evi ve 1 restorandan oluşan orman içi dinlenme tesisi. 2 gece kalmalık, keyif yapmalık. Pekala haftasonu geçirilebilir.

Önceki tarihlerde Kilözü köyünün değirmeni olan ve adını da buradan alan Değirmenyeri Dağ Evleri, toplam 25 yatak kapasiteli...Yani her evde en fazla 3 çift kalabilir. Evlerde sürekli sıcak su, kalorifer, banyo ve şömine var.Ormanlarla kaplı dağlar arasında yer alan Değirmen Yeri bölgesi zengin yürüyüş parkurlarına da sahipmiş. Mudurnu'ya 7 km uzaklıkta olan tesis, yaz kış açık. Bu kadar güzelliğin yanında, fiyatların güzelliği de iştah kabartıyor. Geçen kış, kişi başı gecelik fiyatı 50 YTL diye sormuştum. Çok makul değil mi?

Yapalım mı bir organizasyon ne dersiniz?
Detaylı bilgi, fotoğraflar ve iletişim için www.degirmenyeri.com

No comments:

Post a Comment