23 April 2006

Bebek yakışmış bana!



Söyleyenlerin yalancısıyım; bebek yakışmış bana... Bu haftasonu huzurla yıkandım. Ilık bahar havası, annem, alışveriş vee Cumartesi hareleri görünmeyen melek bebeklerin katıldığı Irmak'ın doğumgünü...Inanmak zor; Hazecim anne oldu, büyüdü, "Irmak" sahibi oldu ve bizim kız 1.yaşına girdi.

Doğal olarak fotodaki Irmakcığım zannedebilirsiniz ama değil. Prenses çok yoğundu. Tebrikleri kabul ediyordu. Bir ara çok sıkıldığını, amann bitse de gitsek dediğini bile geçirdim içimden. Yine de çok mutluydu çimlerde yatmaktan, ilgi görmekten...

Irmakcığım ile bir pozumuz, bir ciddi kucaklaşmamız bile yokken yerini Filiz'in kızı doldurdu. Baba ALman, anne güzel mi güzel bir Türk kadını... İşte sonuç; Dennis / Deniz ... Uzun zamandır böylesi güzel bir şeyle saatler geçirmemiştim. Çok ama çok tatlıydı. Fotomuz da pek güzel çıkmış. Insanın Irmak, Deniz gibilerini gördükçe doğurası geliyor. Haklıymışsınız sevgili kız arkadaşlarım :)


2 comments:

  1. peluskaam cok guzel cıkmıssın yahu... bebiste yakısmıs valla

    ReplyDelete
  2. Pelincim bebek çok tatlı...

    ReplyDelete